torsdag 22 januari 2009



Försöker febrilt hitta ett område i naturen,

en detalj som inte är fullkomlig

som inte är vacker

Waste of time

Av My


Bilden är tagen av Niklas Johansson, en dag i somras på väg till stranden vid sjön Usken. Vi hittade ett gryt, just precis vid promenadstigen. En av rävungarna var mycket nyfiken på oss!
TACK för visat intresse från Philippa och TV4 att vara med i programmet "halv åtta hos mig".
Nu skall jag satsa på att bli klar med diktboken. Jag har även fått beställning på poesiporträtt. Jättekul! En gåva till sig själv, någon annan, dop eller bröllop, fest eller vardag.
Sätt några få ramar, och låt mig överraska dig!


1 kommentar:

  1. waste of time.....
    visst,är det så. Jag tror till och med jag kan gå ut och spegla mig i en vattenpöl ute på åkern! / Erik

    SvaraRadera