söndag 10 april 2011


I rädslans spår växer ingenting
I tillitens spår drar vi alla högsta vinsten

My


Har precis varit på Helhetsmässan i Örebro där jag smyckade caféet med Poesi. Läcker mässa med prova på behandlingar, utställare av varienande art och föreläsningar. Fick många fina möten som gav liv till drömmar och visioner. Mitt liv tar för tillfället en helomvändning och det gäller att hänga med
våga leva i flödet istället för strävan efter att bibehålla eller hitta den jag tror är jag, eller vad jag tror att jag skall ge världen. Kanske finns något jag mitt förnuft har missat?

Hjärtligt välkommen är du till min utställning i diakonicentrum, Örebro
öppet till den 29 april...

Nu känns våren i hjärta och själ .. första utomhus fikat. skönt .. så nu lägger jag in sista vinterbilden för i år .. kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar