onsdag 28 april 2010


Å jag är så glad, nu är det klart; Det blir en happening, en föreställning/festival med olika aktörer från Nora och Lindesberg den 29 maj ute i gruvparken Klacka-Lerberg klockan 16.00 .. yes!!! Jag satte som minimi 5 akter, och det har jag nu. Det kommer bli kanon!! Gåshud som vanligt!!! =) Nästa vecka skall jag göra planscher och marknadsföring... så häng på men hör då av dig så snart som möjligt. Jag märkte på ett möte igår att jag är helt rätt i tiden. Där poängterade de; att det är bra att skapa möten mellan kommuner för att öka samarbete, nätverk och glädjen att göra något tillsammans och att uppleva något nytt från och med grannens blomstrande kreativa trädgård!! Det är också viktigt med platsen som det görs på, vi drunknar i upplevelser idag via nätet men upplevelsen i en gruvpark, en föreställning ute i det fria .. det är fortfarande unikt och läckert, en närvaroupplevelse som inte finns någon annanstans än just där och då. Välkommen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar