torsdag 30 april 2009


Yes! Idag kom vernissagekorten till Stockholmsutställningen. Det blev något missförstånd, mina poesiperformance kom inte med. Men självklart skall jag förgylla Humlegården med min poesi på helgerna under utställningens varande. Återkommer om tider för detta. Kommer även finnas poesi som ingrediens bland mina tavlor. Jag säger inte mer .. kreativiteten har redan börjat gro.. så boka in en tripp till Humlegården i härliga majsol och vädervind. Idag skall även en av mina dikter förgylla årets vårtal i Nora. Jag är hedrad!

3 kommentarer:

  1. Visst My, är Livet härligt........!!!
    Alla goda krafter bara strömmar igenom och formar till underbart skapande och varande.......förgyllande My !

    SvaraRadera
  2. Åh....var det din dikt? Jag trodde det var Eriks egen dikt han läste =)

    SvaraRadera
  3. Erik framförde min dikt precis i slutet av talet.. =)

    SvaraRadera