söndag 6 mars 2011



".. för att jag älskar dig precis som du är .. 
men missuppfatta mig inte,
jag älskar inte dig så jag vill ha fru/man barn hus hem hund volvo och katt
om du nu inte händelsevis
är just det
för jag älskar dig såsom du är .. 
vem är jag att döma
vem är du att döma
för du betyder allt för mig
Och JA, jag älskar dig såsom du är .. 
I svenskan är kärlek ett enda litet ord
med så stora känslor
så därav svårt att säga utan missförstånd,
men
 jag älskar dig precis som du är .. "


Mjukt dansar jag morgon efter Noranatt. En härlig kväll och natt med poesi, sång, hattar, Norabornas dikter, gammeldans, fridans och bugg, mysiga möten. Tack Musikbryggeriet för fint samarbete på invigningen under Noranatt, trots snåla vintervindar.


Låt oss mötas i kärlek
och där 
där kan vi
förändra världen .. 


TACK alla Norabor som lämnade in Dikter detta år till Diktstunden "Ur lådor och gömmor" 
Så underbart att få läsa och ge vidare kreativitet som finns i våra liv.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar