torsdag 14 oktober 2010


Hur mås det? =D
Nu e jag trött på och vara sjuk .. igår var Örebros lokalradio Boulevard i Nora hela dagen, vilken marknadsföring det skulle blivit om jag var i mitt esse och rev av en dikt. Nej, då ligger jag hemma
och tycker synd om mig själv. Men man kan inte alltid vara överallt jämt. Så är det bara, gilla läget
och gör det bästa av situationen; må bra och förkovra sig i videos och svtplay!! =)
Även två möten idag med turistbyrån och ett med systerskapsfestivalen i Örebro,
men det får bero och lita på att världen finns kvar, när jag friska steg tar, ut på samhällets
trottoarer igen, vi ses min vän!! För kroppen behöver tider av vila, inte bara kila, kila, kila. Nästa mål och nästa mål uppnås skall. som om det finns någon jävla mall. Nej, dags att lystra till kroppens kall
och inte bara till vår inre domares gnat om inre krav vad som skall göras för att lyckas..
rätt är rätt och fel är fel kan tyckas. Men när det gäller kroppen är det bra att vila och komma åter igen
exakt i varje vila och steg känna kärleken... kram!!! Bilden är på min mammas tama fiskmås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar