måndag 15 februari 2010



Idag kan jag inte hitta min mobil som
dessutom står på ljudlöst.
Faktiskt ganska skönt när jag accepterat läget.
En helt mobilfri dag!!
Har refuserats av Bonniers och tar nya vägar.
Jag öppnar mina sinnen för att känna in nästa steg som ger mig
glädje i hjärtat vad gäller dikter som i skriven form skall ut!!
Imorgon är det semlornas dag och jag kommer ge er imorgon dock,
ett helt outstanding recept på semlor med chasewnötsgrädde och hemmagjord mandelmassa. mums!!
kram

3 kommentarer:

  1. Gud vad skönt. Jag brukar inte ha min mobil på så ofta och det njuter jag av =) Längtar ibland efter barndomens spontana kompisbesök och kraven att vara punktlig och på den plats man sagt. Nu kan man ju alltid ringa och ändra. Tja, alla tider har sina fördelar.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, eller hur. Känns som förr faktiskt. Läs om vad som hände mig idag. Saker och händelser som kunde uppkomma förr, innan mobilen har försvunnit ut i tomma intet.. utan att man egentligen har reagerat .. förrän man står där utan .. kram!!

    SvaraRadera
  3. Kanske vill du Ulrika ha besök idag, fredag i snöyran? =)
    hör av dig här eller på mailen. kram!!

    SvaraRadera