fredag 5 februari 2010


Festival systerskap får vänta i år och så kommer jag fullt laddad, ruvat på min gåva år 2011. Go sisters!! Väntar också på svar från Bonniers angående bokförslag som jag skickat in, skall få svar nästa vecka. Noranatt planeras med utställning i Hund och Kattbutikens skyltfönster och Poesiläsning på Emil Janssons bokhandel. Jag har fått in några härliga kreatörer som vill vara med i föreställningen över gränserna i klacka-Lerberg och vill ha fler .. se förra bloggen och bli inspirerad.. Februaris vackerhet fyller mig!

4 kommentarer:

  1. Det ska bli sååå kul att få se dina verk i hund och katt butiken. Jag gillar även bilden. Det är en sorts rödluvan goes vamp (med rätt läppstift) *tihi*
    Jag håller tummarna för bonniers
    Kram

    SvaraRadera
  2. ja håller med ,kreativ bild som sticker ut och fångar blicken,,,,,,stickad flerfärgad kroppstrumpa som tydligen inte är färdig,om man ska gå på maskan i nederkant??? åååå visst är det lite garbovibbar på just den här bilden,,tycker i alla fall jag,,kul.

    SvaraRadera
  3. Tack för härliga kommentarer!!

    SvaraRadera
  4. Refusering från Bonniers! Dags att se nya vyer!!

    SvaraRadera