lördag 23 januari 2010

Kroppen är en plats
Det öppna fältet
fylld med möjligheter
Av My
Håller på att rensa i mina byrålådor och ordförråd. Då finner jag ord skrivet på allt möjligt, små meningar som jag skriver när orden faller in i mig. Ibland ser jag inte vad det står, men här hittade jag något som jag kunde dela med mig av. Blå landskap, bilden är tagen från min lilla nya kamera. Det är ett djur på bilden, men bilden blev spännande suggestiv. Se vad "fel" inställning kan göra på kameran. =)

3 kommentarer:

  1. ...vackert ...jag får sån dj!!!a LUST !!! i blå toner...DYNAMITLÄNGTAN !!!

    SvaraRadera
  2. Ja eller hur .. så vackert foto .. =)

    SvaraRadera
  3. Det handlar om livsinställning. Att se det som andra är fel som ditt rätt =) Tänk vad härligt livet är.

    Kram

    SvaraRadera