söndag 6 december 2009

Yehhhaaa!!
Igår var det Frispel på Nya Teatern i Örebro,
ännu en magisk kulturell förfest!!!
Jag uppträdde tillsammans med en toppenblandning av framträdanden; dans, poesi, sång,
cello, ljud. Tack Klara för att du bjöd in mig. Mitt sista gig innan jul och nyår och vilken publik!!
I´ll be back 2010. Det slår mig vilken otrolig skatt vi bär på, kreativiteten! Vårt skapande ger oss vägar till utveckling och möten, värme och liv. Nu bär det av till Noras Julmarknad. =)
Önskar er alla en mysig advent!! kram My

3 kommentarer:

  1. Vad glad jag blev att det gick bra på nya teatern. Där har jag själv spenderat många kväller. När jag var runt 17-18år så var det en underbar live scen för udda band. Många fina minne från den tiden.

    Jag såg dig på julmarknaden. Hann inte ifatt dig och N men försökte ringa och bara säga hej! Jag såg dig!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Två av mina vänner var och såg dig den lördagen. De visste inte (då) att vi var vänner. De berättade varmt om en underbar lördag de hade haft med dig och bla elektonmusik. När de berömde dig så var jag ju tvungen att skryta med att jag kände dig =)

    De var supernöjda och tyckte at du var såååååå bra!

    SvaraRadera
  3. åå, tack va kul att höra!! =)
    stor kraam.

    SvaraRadera