torsdag 3 december 2009


Vackra kalla december är här för att stanna några dagar
Ljuset från frosten lyser upp min själ
mitt inre försvar från mig själv
krakilerar
och
några kedjor av rädsla försvinner
Mitt glödande hjärta värmer min väntan på det nya.
Av My
Mitt sista framträdande i år blir nu på lördag den 5 december, tänker framföra några dikter i all enkelhet och skönhet på en rätt så nystartad scen i Örebro; Frispel på Nya Teatern. Det kommer bli galna upptåg av många kreatörer med början klockan 18.00 och ca en och en halvtimme framåt.
INSTÄLLT är dessvärre min utställning på Nora biblioket som skulle starta den 18 dec. det var dubbelbokat, så utställningen är framskjuten några månader till maj 2010.

3 kommentarer:

  1. Trost att du inte ställer ut nu men tänk i Maj, underbara Maj. Det kommer bli toppen. Lycka till på lördag. Själv ska jag julpyssla på bibblan.
    Kram

    SvaraRadera
  2. fiiiiint : " värmer min väntan "............
    och min längtan till din utställning i maj / Erik, fan...!!!

    SvaraRadera
  3. åå, Ni är såå välkomna då .. när värmen kommer åter till vårt vackra land.

    SvaraRadera