onsdag 15 juli 2009

When I find my rythm,
I will never stop dancing

Av My


Åå, denna video bara måste ses .. Bounce hyllar Michael Jackson!


http://www.youtube.com/watch?v=lVJVRywgmYM

Idag har jag satt upp min tavla "Kraft" till försäljning på cafet i Bryggeriområdet. Även sett utställningen på Bryggeriet med bland andra Linn Fernström. Sevärt och inspierande! Det gav i sin tur att jag fick erbjudandet att ställa ut nästa måndag på Storgruvans invigning, där en månbas skall byggas med intiativtagaren Niklas Järvstråt. Får se vad jag kan få fram till dess, det är ju snart!! =)
http://www.moon-mine.com/40-anniversary%20programme.htm

samma dag som vi har en upplevelsevandring i Pershyttan kl. 22, så kom gärna på den efteråt, föranmälan krävs se föregående blogg.
Tack för alla som röstade på mig i Sveriges största poesicup, jag blev tvåa och får därmed vara
deras sajtpoet vid lämpligt tillfälle!!

2 kommentarer:

  1. Jag kände dina vingar när jag kramade dig i dag.
    Kram Veronica

    SvaraRadera
  2. Veronica; tack för de fina orden, den varma kramen och känslan. I din resa; Du är min hjälte! Jag är tacksam över att få ha varit med dig en bit på vägen.

    SvaraRadera