lördag 30 juli 2011



Det är ett underbart arbete jag har ute i Pershyttan. Så vackra omgivningar och så härliga människor jag möter under dagarna. Jag och Ulrika Sultan har barntisdagar och familjeguidningar för familjer. Så roligt att  få möta barnens härliga engagemang och känsla. TACK alla som besöker Pershyttan i sommar som besökare under veckorna och även besökare på våra evenemang. YES!!

Nu skall jag ut till KlackaLerberg för att se på Buthodans ute i gruvparken, blir säkert magiskt.
Själv är jag på väg att hoppa i livet, se om vingarna håller rejält. Har hittat ett hus som skulle passa idealiskt för mitt hem och som sjukgymnastmottagning. Så till hösten kommer jag ha både mottagning i Örebro och i  Pershyttan, Nora. Varmt välkommen att höra av dig för behandling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar