onsdag 10 november 2010

God morgon Världen!!

Idag snöar det i Nora och det är så mysigt. Nora visar sig på sin bästa sida på sommaren och när det är snö, det är så vackert med dessa äldre hus, sjön och små gatorna. Å va roligt och inspirerande det är när dikter lever och frodas. Fick nu en beställning på dikthäftet som jag gjorde 2008. Underbar känsla av att dikterna går in i hjärtan .. när jag träget inte ger mig med min diktsamling. Förlaget som jag anlitat har jag fått ta ett steg bak sorgligt nog och ska nu försöka hitta andra vägar. En runda Bonniers igen och sen starta eget förlag? Igår var radio P4 på kulturspaning på Arania studios i Klacka-Lerberg, där jag var inbjuden av PA Larsson. Men vinden var så stark att de inte fick någon signal ut, det blev lite inspelning och mysig frukost istället. =D Ett projekt har fötts och det låter hur kul som helst!! Återkommer om detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar